sobota, 30 listopada 2013

Wyzwanie #5/ Challenge #5

Cześć!
Hi!

Jutro w końcu zaczyna się grudzień. Jesteście podekscytowani? Ja bardzo. :)
Tomorrow December finally begins, are you excited? If it comes to me, yes - I'm excited a lot. :)

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w naszym piątem wyzwaniu. Będzie miłe, ciepłe a nawet trochę świąteczne. Najpierw jednak spójrzcie na cytat i moodboard, które dla was przygotowałam.
But today I want to invite you to take part in our 5th challenge. It will be nice, full of warmness and even concerning a little bit of Christmas atmosphere. But firstly tak a look on the qoute and moodboard I've prepared:




Źródła:

Jak już doskonale wiecie z moodboard'u możecie wziąść WSZYSTKO, ale poinformujcie nas o waszych inspiracjach. ;)
As you know very well you can take ANYTHING you like from the moodboard, but try to inform us about your inspirations. ;)

Nasze DT zrobiło "gorrące" projekty. :D
Our DT made very "hot" projects. :D


Sajcia : Zrobiłam zimowe LO w ciepłych kolorach o przyjaźni, ponieważ uważam, że przyjaźń sprawia, że nigdy nie jest nam chłodno. Nawet jeśli tunel wydaje się czarny i szaro - bury, chwile spędzone z przyjacielem, nawet po kolana w śniegu powodują uśmiech na naszych twarzach, a w sercach robi się gorąco.

Sajcia : I made winter LO in a hot colours about a friendship. I think that our friends make us really happy and make us feel the heat even when we are in really bad place. Time that we spend with our friends, even when snow is around us, make smile in our faces and  fire in our hearts. 








mru



Zrobiłam LO z kubkiem, na którym jest napis "Wiesz co? Kocham Cię". Dzięki temu napisowi zimą rozgrzewa mnie podwójnie :)
I made LO with my mug with inscription "You know what? I love you". It warm me up twice ;)


Nats: Zrobiłam pudełko na tealight'y. One dają i światło i ciepło. Z moodboarda wzięłam motyw filiżanki  i niektóre kolory, a cytat umieściłam w środku pudełka.
Nats: I made a box for tealights. Not only do they give us the light, but also the heat. From moodboard I took a cup motif and some colours and I placed the quote inside the box.



Zrobiłam LO z kawą, która rozgrzewa i daje mi energię zimową porą.
I made a layout with coffee, which makes me feel warm and gives me energy during winter season.





A teraz najwyższa pora by poznać nasz Gościnną Projektantkę w tym wyzwaniu:
And now is time to get to know our Guest Designer in this challenge:



Witam, jestem Ina - taka zwykła dziewczyna. W dowodzie mam wpisane: Karolina, jednak większość znajomych używa trójliterowego skrótu. Absolwentka polonistyki rozmiłowana w twórczości Słowackiego, mama rozbrykanego przedszkolaka, opiekunka dwóch szalonych kotek. Przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się przypadkowo, prawie dwa lata temu, od robienia kartek dla znajomych. Jak widać - jeszcze mi sie nie znudziło. Nie mam okreśłonego stylu, mieszam wszystko co się da i czasami wychodza z tego różne dziwne rzeczy. Uwielbiam zabawę mediami, szczególnie tymi "domowymi" oraz to, że w scrapbookingu można wykorzystać naprawdę wszystko:)

Hi, I'm Ina - just very casual girl. My name from ID is Karolina, but my friends use that three-letter abbreviation. I've got my MA in Polish philology and I'm a lover of Słowacki's compositions. I'm also a mother of frisky preschooler and I take care of two crazy cats. My adventure with scrapbooking begun quite coincidentally 2 years ago. I started with doing cards for my friends and as you can see - I' haven't been fed up with it yet. I don't have definite style because I mix everything and sometimes weird things appear on paper because of that. I love playing with dofferent kinds of media, especially with those I find in my home and the fact that while scrapbooking you can use everything you want. ;)

Dziękuję ślicznie za wyróżnienie mojej pracy. A na nowe wyzwanie przygotowałam scrapa. Zainspirowana cytatem użyłam czarno-białego zdjęcia świecy. Do tego chlapania, mazania, kolorystyka zaczerpnięta z moodboard'u: biel, szarość, czerń i bursztyn.
 Thank you very much for distinguishing my work among others. For this challenge I made LO. Inspired by the quote I used the photo of candle in grey scale. Moreover, I added splasings, smearings and the colours from moodboard: white, grey, black and amber.



Jeszcze zasady:
1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i tematem. Temat możecie zinterpretować, jak tylko chcecie. Tylko nie zapomnijcie wspomnieć jak.
2. Macie czas na zgłaszanie prac do 13 grudnia.
3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.
4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).
5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.
6. Bawcie się dobrze :)

And now the rules:
1. Make new and unpublished earlier project inspired by the quote and the theme. The theme you can interpretate however you like. Just don't forget to write us, how you did this.
2. You can link up your entries by December 13th.
3. Include a badge on your blog post which will be linked to the post with the challenge.
4. Link up with LinkTool (only the post with project, not the whole blog)
5. The project, which takes part in our challenge can be submitted to two other challenges at most.
6. Have fun :)




Wyniki wyzwania poznacie 16 grudnia.
The results of this challenge will be announced on December 16th.

Bawcie się dobrze i zaskoczcie nas swoimi pracami!
Have fun and suprise us with your projects!

1 komentarz: