wtorek, 18 lutego 2014

Gość Specjalny!!!

Witajcie :)

Przedstawiam Wam dzisiaj naszego Gościa Specjalnego - Rumianka, która wygrała Świąteczne Wyzwanie Specjalne. Zobaczcie, co o sobie pisze i pooglądajcie jej ulubione prace, a jeśli będzie Wam mało, zajrzyjcie na jej bloga: http://rumiankowyswiat.blogspot.com/

 Oddaję głos Kamili:


Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy :) Bardzo ,ale to bardzo mi miło :)
Mam na imię Kamilla w świecie blogowym posługuję się nickiem - rumianek. 
Uwielbiam tworzyć , jest to dla mnie forma odprężenia. Przy tworzeniu różne rzeczy mnie inspirują.
Lubię eksperymentować i dlatego ostatnio bawię się mediami - są nieprzewidywalne .
Moje ulubione prace prezentują się tak. 






 Bardzo dziękujemy za goszczenie u nas!

Przypominam Wam przy okazji o trwających wyzwaniach: Recyklingowe i Walentynkowe

Trzymajcie się ciepło :)



4 komentarze: