sobota, 3 maja 2014

Wyzwanie #16

Hej!
Jak tam Wasz długi weekend? 
Mimo, że znów wolne, nasza załoga nie próżnuje i zaprasza na kolejne wyzanie. Tym razem zainspirujcie się cytatem:


Jeśli nie byłabyś moją mamą, chciał/abym żebyś była moją przyjaciółką. 

oraz wytyczną, którą są tym razem:

KWIATY

Zobaczcie, co przygotowało nasze DT:

Nats:
Z powodu braku czasu przygotowałam szybką, kwiecistą kartkę na Dzień Matki.. ;)


mru

Stworzyłam romantyczną kartkę na zbliżający się Dzień Matki



Sajcia : 

Natomiast ja zrobiłam ramkę na deseczce drewnianej :) Ze zdjęciem moim jak byłam mała z mamą :) 
do tego kwiatki no i oczywiście - z mamą (prawie) zawsze spoko :D Kłócimy się jak siostry, ale zawsze potem się godzimy i znowu rozmawiamy godzinami przez telefon :P 


Oraz praca naszej Gościnnej Projektantki - Gembuli:


Witam!
Mam na imię Ula. Jestem szczęśliwą żoną i mamą trójki pociech. Od dziecka lubiłam wszelkie pomysłowe twory papierowo-artystyczne i w związku z tym robiłam masę laurek dla rodziców, zakładek z pocztówek, piórników, notesików, złotych myśli ... :-) Scrapbooking odkryłam przypadkiem cztery lata temu szukając inspiracji na kinerbal w internecie. To była miłość od pierwszego wejrzenia :-) Obecnie przebywam na urlopie wychowawczym i mam sporo czasu by robić to co lubię. Wcześniej była to z kolei odskocznia od codziennej pracy.
Bardzo się cieszę, że mam okazję inspirować na Scrappin Fantasies!

Pozdrawiam!
 
Moja kartka:



Zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i moodboardem. Z moodboardu możecie wybrać, co tylko chcecie: kolor, wzór, jakiś element. Tylko nie zapomnijcie nam napisać, co stanowiło źródło Waszej inspiracji.

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 16 maja.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)




Wyniki podamy 19 maja, a zwycięzca zostanie naszym Gościnnym Projektantem :)

Miłej zabawy :)

2 komentarze:

  1. Jeśli z braku czasu powstają takie cudeńka,to życzę jak najmniej wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, zamieszczam kwiatuszkową kartkę a jeśli ktoś ma ochotę na takie same zawilce to zapraszam na mojego bloga, skąd można je pobrać za free.
    http://laurkowkraina.blogspot.com/2014/05/dzien-matki.html

    OdpowiedzUsuń