sobota, 17 maja 2014

Wyzwanie #17


Hej! 
Przygotowując dla Was wytyczne do wyzwania, byłam święcie przekonana, że kiedy będziemy je publikować dalej będzie pięknie, słonecznie i wszystkim będzie się aż chciało żyć!
a tu pogoda spłatała mi psikusa, i nie wiem jak u Was, za to u mnie w Warszawie trudno powiedzieć o jakimkolwiek słońcu :P

Mam jednak nadzieje, że wytyczne na ten miesiąc przypadną Wam do gustu :) 

Oto inspiracyjny moodboard : 


tutaj cytat :

\

NASZE PRACE 

Sajcia :

Ja stworzyłam wspomnieniowego słonecznego scrapa, z dużą dawką pozytywnej energii!


mru

Stworzyłam LO o Papiorzanym Combrze. Jak dla mnie idealnie wpisuje się w cytat, bo po pierwsze wspaniale się bawiłam. A po drugie zawsze chciałam żyć bardziej spontanicznie, a decyzja o wyjeździe była spontaniczna w 100% ;) Z moodboardu zainspirowałam się mocnymi kolorami.


Nats:
Zrobiłam scrapa ze wspomnieniem zeszłorocznego bożonarodzeniowego spotkania na uczelni. Zainspirowałam się ciepłymi barwami z moodboardu.





GOŚCINNA PROJEKTANTKA


[bp.png]

A oto praca naszej przecudownej gościnnej projektantki Lizzi, która stworzyła dla Was niesamowitą inspirację ! 
And now, incredible and amaizing card which Lizzi do for our challeng! Thank you guest designer, it's FAB!






Zasady:

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem i moodboardem. Z moodboardu możecie wybrać, co tylko chcecie: kolor, wzór, jakiś element. Tylko nie zapomnijcie nam napisać, co stanowiło źródło Waszej inspiracji.

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 30 maja.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę do 2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)


3 komentarze:

  1. Świetne inspiracje dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you all...such beautiful projects...lizzi

    OdpowiedzUsuń
  3. 38 years old Account Coordinator Wallie Capes, hailing from Sault Ste. Marie enjoys watching movies like Blood River and Parkour. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a 3500 Club Coupe. Odwiedz strony

    OdpowiedzUsuń