sobota, 5 lipca 2014

Wyzwanie #20



Hej ! 


Dzisiaj mamy dla Was takie wytyczne 

stwórzcie pracę w klimacie 

clean&simple 

i w jakikolwiek sposób zainspirujcie się tym cytatem (jeśli nie jest to oczywiste, napiszcie co Was zainspirowało) 

make art.
make love. 
make tea. 

nie będę podawać dosłownego tłumaczenia, ale 

twórz, 
kochaj, 
zrób herbatę. 

uff, po polsku to brzmi zdecydowanie gorzej, ale mam nadzieje, że wiecie co mam na myśli :) 


sajcia : 

przygotowałam prostego scrapa, jak na mnie bardzo clean&simple, 
z serduszkiem miłosnym, z artystycznym zacięciem, 
zimowego - a na zimę najlepsza jest herbatka ! :D 


mru
Przygotowałam LO bardzo clean&simple o scrapbookingu - idealnie się nadaje do 2 pierwszych wersów cytatu.


Nats:
Starałam się zrobić scrapa c&s choć "make art" tylko podsycało mnie do dlaszego działania. :D Tak więc LO, o miłości - tej koleżeńskiej, bez herbaty. ^^


I nasza prześwietna gościnna projektantka 




Witam Was! Na imię mam Marta a w świecie rękodzieła występuję pod pseudonimem Siembabka. Odkąd pamiętam majsterkowanie i robienie coś z niczego było moją pasją, lecz dopiero od niespełna roku zaczęłam systematycznie przelewać swoje emocje w robótki ręczne. Na ten moment większość czasu poświęcam na robienie prac z papieru a efekty możecie podglądnąć na moim blogu http://www.siembabkahandmade.blogspot.com/ Dziękuję za wyróżnienie i za możliwość wcielenia się w rolę gościnnej projektantki ;) A oto jak zinterpretowałam wytyczne wyzwania:



dziękujemy za cudowną interpretacje tematu ! :) 



Dziękujemy!

A teraz jeszcze kilka zasad dla przypomnienia.

1. Zróbcie nową, niepublikowaną wcześniej pracę zainspirowaną cytatem w stylu clean&simple

2. Macie czas na zgłaszanie prac do 18 lipca.

3. W poście z pracą zamieśćcie podlinkowany do tej strony banerek.

4. Zgłoście się za pomocą żabki (podlinkujcie post z pracą, nie całego bloga).

5. Możecie zgłosić Waszą pracę dodatkowo do  2 innych wyzwań.

6. Bawcie się dobrze :)

2 komentarze:

  1. Fantastyczne inspiracje, jesteście genialne dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za możliwość występu w Waszych szeregach i oczywiście dołączam się do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń